Εγκύκλιος μετεγγραφών φοιτητών και σπουδαστών εσωτερικού, ακαδημαϊκού έτους 2010-2011 (30/09/2010)

01 / 10 / 2010

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ανακοινώνει τη δημοσίευση της εγκυκλίου που αφορά τις μετεγγραφές φοιτητών και σπουδαστών εσωτερικού ακαδημαϊκού έτους 2010-2011.

Οι κατηγορίες των δικαιούχων, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, καθώς και οι πληροφορίες σχετικά με τον ηλεκτρονικό και τον έντυπο τρόπο υποβολής των αιτήσεων μετεγγραφών αναλύονται στην εγκύκλιο, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.

Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ

871 Εμφανίσεις