Ψαχνά, 02/03/2010
Θέμα: Επαγγελματικά δικαιώματα του τμήματος Τεχνολογίας Αεροσκαφών
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Στο πλαίσιο της διαβούλευσης του σχεδίου ΠΔ για τα επαγγελματικά δικαιώματα του τμήματος Τεχνολογίας Αεροσκαφών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Χαλκίδας, σας διαβιβάζουμε συνημμένα το τροποποιημένο σχέδιο, όπως προέκυψε από την ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, η οποία ψηφίστηκε στη συνεδρίαση της 25ης Φεβρουαρίου 2010.
Με εκτίμηση,
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος
Τεχνολογίας Αεροσκαφών
Δρ. Αντώνιος Χατζηευφραιμίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Συγχαρητήρια στη Δκση του Τμήματος! Απογείωσε το Τμήμα σε διαστημικό επίπεδο!
Σχόλιο by George Moustakis — 12/03/2010 @ 16:26
Ουδεμία επαφή με την πραγματικότητα στον Αεροπορικό χώρο δεν πρέπει να έχουν οι κύριοι καθηγητές που πρότειναν το συγκεκριμένο προεδρικό διάταγμα; Μήπως αγνοούν την ύπαρξη του Κανονισμού Πτυχίων Συντήρησης Αεροσκαφών; Γιατί δεν μνημονεύεται πουθενά;
Σχόλιο by George Moustakis — 12/03/2010 @ 16:29
Τα Επαγγελματικά Δικαιώματα που παίρνει η κάθε ειδικότητα θα εξαρτώνται από το αναλυτικό περιεχόμενο σπουδών του κάθε τμήματος και του τι παίρνουν όλοι οι Αντίστοιχοι και Ισότιμοι στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Επίσης τα Τ.Ε.Ι. είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
Σχόλιο by Theodoros — 22/03/2010 @ 06:13
Γιατί δεν έχουν αντιστοιχήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα με την κατεύθυνση σπουδών (δομής/ηλεκτρονικών). Εκτιμώ ότι δεν είναι σύννομο και οι δύο ειδικεύσεις να έχουν πλήρη δικαιώματα σε όλα τα αναφερόμενα δικαιώματα. Επίσης συμφωνώ με τον κύριο Μουστάκη ότι θα πρέπει να συνδεθεί το ΠΔ με τον Νόμο περί Πτυχίων Προσωπικού Συντήρησης Αεροσκαφών. Είναι μονόδρομος να εφαρμοσθεί ο Νόμος, ως εκ τούτου η κτήση του Πτυχίου Τεχνολογίας Αεροσκαφών δεν δίνει αυτοδικαίως επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών συντήρησης αεροσκαφών στους αποφοίτους. Είναι πράγματα αυτονόητα τα οποία αναρωτιέται ο καθένας γιατί δεν τα σκέφθηκαν ο προϊστάμενος και οι καθηγητές του Τμήματος. Τι είδους πρόταση είναι αυτή που κατέθεσαν τελικώς; Αν είχα παιδιά θα δεν θα σκεφθόμουν με τίποτα να σπουδάστει στο εν λόγω Τμήμα.
Κύριοι του Υπουργείου νομίζω ότι πρεπει να πάρετε θέση επί του ζητήματος, όπως επίσης και οι υπεύθυνοι της ΥΠΑ και του ΤΕΕ.
Σχόλιο by Kostas — 23/03/2010 @ 14:03
2.Τα Επαγγελματικά Δικαιώματα που παίρνει η κάθε ειδικότητα θα εξαρτώνται από το αναλυτικό περιεχόμενο σπουδών του κάθε τμήματος και του τι παίρνουν όλοι οι Αντίστοιχοι και Ισότιμοι στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Επίσης τα Τ.Ε.Ι. είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
Σχόλιο by Theodoros — 24/03/2010 @ 21:35
Κύριοι, η Κυβέρνηση κάθε φορά κάνει κάτι για να αποπροσανατολίζει, με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει ίσως, να ξεφεύγει η σκέψη του κάθε πολίτη από τα πιο σημαντικά πραγματικά προβλήματα του τόπου, η φτώχεια, η ανεργία, τα διάφορα κοινωνικά προβλήματα, κ.α.. Φυσικά και αυτά είναι προβλήματα, αλλά το κάνει επίτηδες σε καιρούς κρίσης για «κουκούλωμα» άλλων υποθέσεων. Συμφωνώ να Παραμείνει «η βάση του 10» για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), δηλαδή τα Πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.), βλέπε Νόμο 3549/2007, αν και αυτό το μέτρο δεν είναι ότι πιο καλό. Ο μαθητής του 19 στις εισαγωγικές, πλέον φοιτητής αν παρατήσει το διάβασμα (που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις), το πιο πιθανόν είναι να μην τελειώσει τις σπουδές του ποτέ ή να αργήσει πάρα πολύ, ενώ ο μαθητής που θα «πιάσει» έστω και 8 στις εισαγωγικές και μετά μέσα στην σχολή του και θα προσπαθήσει αρκετά με πολύ και σωστό διάβασμα μπορεί και να αριστεύσει (που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις). Η δική μου η γνώμη είναι ότι κάποιο μέτρο θα πρέπει να υπάρχει, έστω και «η βάση του 8» , αν και καλύτερα θα ήταν να είναι «η βάση του 10». Όμως και χωρίς εισαγωγικές μπορεί να γίνει το ζητούμενο, όποιος προσπαθήσει αρκετά με σωστό διάβασμα και σκέψη, τότε θα τα καταφέρει. Επίσης, τα μόρια των εισαγωγικών εξετάσεων είναι ένα «μέτρο μορίων» που σε πολλές περιπτώσεις είναι μεγάλη «φούσκα» για διάφορες σχολές, οι εξετάσεις εντός των σχολών είναι αυτές που σε κρίνουν ικανό για την συγκεκριμένη επιστήμη, όχι οι «βάσεις εισαγωγής». Φυσικά, καλό είναι να υπάρχει κάποιο «όριο-βάση» εισαγωγής, αν και οι περισσότερες χώρες κατάργησαν τις εισαγωγικές και υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Όποιος μπορεί και θέλει να γίνει κάτι τα καταφέρνει, διαφορετικά τα παρατάει και ψάχνετε για κάτι διαφορετικό.
Σχόλιο by Theodoros Theodorou — 17/04/2010 @ 16:01
Μόνο τα Πανεπιστήμια και όχι τα ΤΕΙ αναγνωρίζει ως ΑΕΙ το υπ. Παιδείας στο Πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή
Τρίτη, 27 Απρίλιος 2010 12:25
Ρεπορτάζ:esos.gr
Οι συντάκτες του πολυνομοσχεδίου ή έχουν άγνοια (άσχετοι) ότι τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ ή από κεκτημένη ταχύτητα (που δεν το νομίζω) χαρακτηρίζουν ως ΑΕΙ μόνο τα Πανεπιστήμια και όχι και τα ΤΕΙ.
Διαβάστε παρακάτω τον διαχωρισμό που κάνει το υπ. Παιδείας των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ (Ενώ τα Τ.Ε.Ι είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, βλέπε Νόμο 3549/2007):
Άρθρο 36 Θέματα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας των Α.Ε.Ι.
1. Στην υπ’ αριθμ. 679/1996 κοινή υπουργική απόφαση
«Τροποποίηση και αντικατάσταση της υπ’ αριθμ. Β1/819 απόφασης «Σύσταση Ειδικών Λογαριασμών για τη χρηματοδότηση Ερευνητικών Έργων και σχετικών Υπηρεσιών ή δραστηριοτήτων που εκτελούνται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ή Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας»» (Β΄ 826), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 36 του ν. 3794/2009 (Α΄ 156), επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις:
Άρθρο 37
Λοιπά θέματα των Α.Ε.Ι.
1. Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2α του άρθρου 2 του ν. 2083/1992
αντικαθίσταται ως εξής: «Στη Σύγκλητο συμμετέχουν επίσης και εκπρόσωποι των μελών Δ.Ε.Π. σε αριθμό ίσο προς το ένα τρίτο (1/3) των τμημάτων του
πανεπιστημίου, ο οποίος δεν μπορεί να είναι μικρότερος του έξι (6) ούτε όμως
μεγαλύτερος από τον αριθμό των τμημάτων του πανεπιστημίου.» Το τέταρτο
εδάφιο της ίδιας παραγράφου αντικαθίσταται ως εξής: «Οι εκπρόσωποι των
μελών Δ.Ε.Π. ορίζονται από το σύνολο των μελών Δ.Ε.Π. κάθε τμήματος, τα
οποία καλούνται προς τούτο σε ειδική συνεδρίαση, εκ περιτροπής κατ’ έτος, με σειρά την οποία καθορίζει ο πρύτανης ανά τμήμα και βαθμίδα, ώστε κατά τη διάρκεια της θητείας να υπάρχει εκπροσώπηση κάθε τμήματος και κάθε
βαθμίδας τουλάχιστον μία φορά.»
2. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται
αναλόγως και στα Τ.Ε.Ι.
Σχόλιο by Theodorou Theodoros — 27/04/2010 @ 16:39