ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Ιωάννης Πανάρετος συμμετέχει στο συμβούλιο των Υπουργών Παιδείας των χωρών του ΟΟΣΑ που διεξάγεται στο Παρίσι στις 4-5 Νοεμβρίου 2010 με θέμα την επένδυση στο ανθρώπινο και το κοινωνικό κεφάλαιο και τις αναδυόμενες προκλήσεις, με έμφαση στην αντιμετώπιση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση.
Διαβάστε περισσότερα.. »
