Για να δείτε το έγγραφο, πατήστε εδώ
Όλα τα αντικείμενα περιεχομένου με την ετικέτα : ‘Πανελλαδικές εξετάσεις’
Μεταφορά Πιστώσεων για κάλυψη δαπανών αποζημίωσης για μη χρήση μέρους θερινών διακοπών, των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις εν γένει διαδικασίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2010
06 / 04 / 2011Για να δείτε το έγγραφο, πατήστε εδώ
Μεταφορά Πιστώσεων για κάλυψη δαπανών αποζημίωσης για μετακίνηση μαθητών που εξετάστηκαν σε άλλο Λύκειο στη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2010
06 / 04 / 2011Για να δείτε το έγγραφο, πατήστε εδώ
Πρόγραμμα πανελληνίων εξετάσεων 2011
05 / 04 / 2011Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται:
α) Η ημερομηνία λήξης των μαθημάτων,
β) Το πρόγραμμα των πανελληνίων εξετάσεων του έτους 2011 για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και
γ) η περίοδος των ενδοσχολικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
Διαβάστε ολόκληρο το δελτίο τύπου εδώ
Απόκτηση απολυτηρίου από τα ημερήσια γενικά λύκεια χωρίς συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις από το σχολικό έτος 2010-2011
04 / 04 / 2011Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στην τελευταία τάξη των Γενικών Λυκείων ανέρχεται ετησίως σε ογδόντα (80.000) χιλιάδες περίπου. Ένα ποσοστό από αυτούς δεν ενδιαφέρεται να συνεχίσει για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά επιλέγει την επαγγελματική απασχόληση.
Δελτίο Τύπου: Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2011 των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (31/1/11)
31 / 01 / 2011Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2011 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση Υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.
Μέχρι πέρυσι οι Αιτήσεις- Δηλώσεις συμμετοχής στις εξετάσεις των Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) υποβάλλονταν από 1 έως 20 Φεβρουαρίου ενώ των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) κατά το μήνα Μάρτιο μαζί με το μηχανογραφικό δελτίο.
Διαβάστε περισσότερα.. »
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ 5%
24 / 12 / 2010Απάντηση στο Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις 5%
07 / 12 / 2010Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ.
Μεταφορά πιστώσεων για αποζημίωση των απασχοληθέντων στις απολυτήριες εξετάσεις
19 / 11 / 2010Για να διαβάσετε το έγγραφο, πατήστε εδώ
Μηχανογραφικό Δελτίο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις (12/11/2010)
12 / 11 / 2010Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας του Μηχανογραφικού Δελτίου για τους υποψηφίους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σε ποσοστό 5%, καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων.
