Εύχομαι όλα αυτά τα σχόλια που έχουμε γράψει εμείς οι ενδιαφερόμενοι..να τα διαβάσουν οι αρμόδιοι, και να δοθεί ένα τέλος στο μαρτύριο μας (πράγμα αδύνατο για το προσεχές μέλλον, κατά την γνώμη μου).
Είναι άδικο και κρίμα να σπουδάζουμε, να γινόμαστε επιστήμονες, και να μην μπορούμε να εργαστούμε. Θεωρώ ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ και συγκεκριμένα των Δασοπόνων και ΔΦΠ, ανταποκρίνονται στις σπουδές μας, εξάλλου οι διάρκεια των σπουδών μας είναι τετραετούς φοιτήσεως..και όχι 2ετή όπως ήταν κάποτε, όπου υπήρχε νοητή διαφορά από τα πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
Διαβάστε περισσότερα.. »
