Θέματα Πρός Διαβούλευση | Το Βήμα του Πολίτη

Όλα τα αντικείμενα περιεχομένου με θέμα : ‘ΑΡΘΡΑ ΠΟΛΙΤΩΝ’

Eπιλογές



Άρθρα πολιτών | Στείλε το άρθρο σου



Επαγγελματικά Δικαιώματα ΤΕΙ

02 / 06 / 2010

Εύχομαι όλα αυτά τα σχόλια που έχουμε γράψει εμείς οι ενδιαφερόμενοι..να τα διαβάσουν οι αρμόδιοι, και να δοθεί ένα τέλος στο μαρτύριο μας (πράγμα αδύνατο για το προσεχές μέλλον, κατά την γνώμη μου).

Είναι άδικο και κρίμα να σπουδάζουμε, να γινόμαστε επιστήμονες, και να μην μπορούμε να εργαστούμε. Θεωρώ ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ και συγκεκριμένα των Δασοπόνων και ΔΦΠ, ανταποκρίνονται στις σπουδές μας, εξάλλου οι διάρκεια των σπουδών μας είναι τετραετούς φοιτήσεως..και όχι 2ετή όπως ήταν κάποτε, όπου υπήρχε νοητή διαφορά από τα πανεπιστημιακά Ιδρύματα.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Προτάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές

26 / 05 / 2010

Αρκετές επισημάνσεις έχω κάνει για τις διαχρονικές διακρίσεις σε βάρος των μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ευτυχώς η κατάσταση αρχίζει να αλλάζει, όπως φαίνεται με το πρόσφατο θετικό δείγμα γραφής του Υπουργείου Παιδείας της κατάργησης της βάσης του 10 ισότιμα στους μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων. Πιστεύω ότι με την επικείμενη θεσμοθέτηση του Τεχνολογικού Λυκείου να έλθουν κι άλλες σημαντικές αποφάσεις που σιγά σιγά θα αναστρέψουν το κλίμα και θα αντιμετωπίζονται ΟΛΟΙ οι μαθητές μας με τον ίδιο τρόπο, με την ίδια ευαισθησία, με την ίδια αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό. Όλοι θα είμαστε αρωγοί σε μια τέτοια σημαντική προσπάθεια.
Διαβάστε περισσότερα.. »

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 10 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ

19 / 05 / 2010

ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 10 ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ!

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑγγελματικο Λυκειο ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΙΣΟΤΙΜΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ!

ΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΟΝ

βιολογοι

18 / 05 / 2010

απαραδεκτο ειναι δυνατο 4 χρονια πανεπιστημιο=13 χρονια???

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10 ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΑ Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι.

15 / 04 / 2010

Αξιότιμοι κα. Υπουργέ, κα. Υφυπουργέ, κ. Υφυπουργέ

Η κατάργηση της βάσης του 10 είναι γεγονός. Έχω γράψει δημόσια και στο ιστολόγιο του κ. Υφυπουργού τις απόψεις μου και δεν χρειάζεται πια να επανέλθω.

Όμως ΠΡΕΠΕΙ να κάνω μια επισήμανση. Όταν αρχίσει να εφαρμόζεται το μέτρο, ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, για τους οποίους δυστυχώς ίσχυαν πάντα διακρίσεις και αδικίες εις βάρος τους σε πολλούς τομείς.
Διαβάστε περισσότερα.. »

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

12 / 04 / 2010

Αξιότιμοι κα. Υπουργέ, κα. Υφυπουργέ, κ. Υφυπουργέ

Σε συνέχεια του άρθρου μου «ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΕΠΑ.Σ.) ΑΜΕΣΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010-2011» (http://www.panaretos-opengov.eu/?p=386 ) και ενόψει της ανακοίνωσης των σχετικών νομοσχεδίων για το νέο σχολείο, θέλω να σας θέσω ένα επείγον ερώτημα, ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ, που πρέπει να απαντηθεί το συντομότερο.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Λογοκλοπή στα ΑΕΙ

26 / 03 / 2010

Του κ. Ν. Καϊσίδη. Διαβάστε το σχετικό έγγραφο.

Ληγουσοατονικο Ορθογραφικο Σύστημα

24 / 03 / 2010

Του Θωμα Ακρωτηριανάκη

Είμαι υπερ του «ληγουσοατονικου»,δηλαδη του ισχύοντος,απο το 1982,μονοτονικου,αλλα με την τροποποίηση να μη σημειώνεται ο τόνος στη λήγουσα υπερμονοσύλλαβης λέξης,όταν είναι ο μοναδικος που υπάρχει σ’αυτη (και όταν σε υπερμονοσύλλαβη λέξη δεν υπάρχει τόνος,να γράφεται ενιαία με την προηγούμενη,σαν μια λέξη,και αν μεσολαβει απόστροφος,αυτη
εξαφανίζεται).
Πιστεύω ότι είναι καιρος να καθιερωθει επίσημα τέτοιο ληγουσοατονικο, με τροπολογία στη Βουλη.

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΩΡΩΝ

17 / 03 / 2010

Είμαι εκπαιδευτικός, στέλεχος της εκπαίδευσης, και συμμετείχα στο παρελθόν σε υπηρεσιακά συμβούλια με την ιδιότητα του αιρετού εκπροσώπου των συναδέλφων μου εκπαιδευτικών. Για διαφόρους λόγους βρέθηκα τα τελευταία έτη στο δικαστήριο κυρίως όμως ως “υποψήφιος ένορκος ”. Αυτό που διαπίστωσα είναι τραγικό. Από τους συμμετέχοντες στην κλήρωση για ενόρκους η πλειοψηφία ήμασταν εκπαιδευτικοί.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Δωρεάν Συγγράμματα/ΑΕΙ-ΑΤΕΙ

16 / 03 / 2010

Ερώτηση
Πόσο κοστίζει στο Ελληνικό Κράτος η διανομή των δωρεάν συγγραμμάτων στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, κατ’έτος;

Επειδή ποτέ δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου ο αριθμός αυτός,
υπάρχει περιέργεια, όντας 42 χρόνια σε πανεπιστήμια της Ελλάδος και του εξωτερικού.

Ευχαριστώ
Λ.Ευαγγελάτου-Δάλλα