Θέματα Πρός Διαβούλευση | Το Βήμα του Πολίτη

Όλα τα αντικείμενα περιεχομένου με θέμα : ‘ΑΡΘΡΑ ΠΟΛΙΤΩΝ’

Eπιλογές



Άρθρα πολιτών | Στείλε το άρθρο σου



ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ

15 / 03 / 2010

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ

Αφορμή για να θίξω το θέμα αποτελεί μια (πικρή) προσωπική εμπειρία την οποία βιώνω εδώ και ενάμιση χρόνο. Είμαι επίκουρος καθηγητής σε προσωποπαγή θέση στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη και μετά τη δημοσίευση του ν.2916/2001 για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, αποφάσισα να αποκτήσω διδακτορικό. Λόγω πρότερης συνεργασίας με το ίδρυμα UNIVERSITA POLITECHNICA DIN BUCURESTI (RO), αποφάσισα να εκπονήσω εκεί τη διδακτορική μου διατριβή και απέκτησα μετά από διάστημα 6,5 ετών τον σχετικό τίτλο τον οποίο και κατέθεσα την 27/8/2008 με αίτημα αναγνώρισης στο ΔΟΑΤΑΠ. Παρά την πρόβλεψη του ιδρυτικού νόμου του ΔΟΑΤΑΠ 3328/2005 ότι «η διαδικασία αναγνώρισης τίτλου της αλλοδαπής πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 3 μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης όλων των απαραιτήτων δικαιολογητικών και έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι επιμέρους ενέργειες ελέγχου τους» μέχρι σήμερα (18 μήνες μετά) η σχετική διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε.
Δεν θα επεκταθώ στην προσωπική εμπειρία (αν και από τα 50000 hits σε μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο τα μισά αφορούν παράπονα και τα άλλα μισά προσόντα προκηρύξεων) , αλλά θα έλθω σε κάτι γενικότερο που αφορά την αναγκαιότητα ύπαρξης του ΔΟΑΤΑΠ.
Διαβάστε περισσότερα.. »

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

07 / 03 / 2010

ΡΕΘΥΜΝΟ 07-03-2010

ΘΕΜΑ
1.Καλή σας ημέρα κύριε Υπουργέ.. Αφορμή για να θίξω το συγκεκριμένο θέμα υπήρξε η εμπειρία μου από τη συμμετοχή στις κατατακτήριες εξετάσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης.Νομίζω ότι τον ίδιο προβληματισμό διαθέτουν και όλοι όσοι χωρίς επιτυχία συμμετέχουν στις εξετάσεις αυτές.Παρακάτω θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί υπάρχει λόγος να αλλάξει το πλαίσιο που διέπει την κατάταξη πτυχιούχων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Πρόταση για λιγότερη γραφειοκρατεία στα σχολεία

04 / 03 / 2010

Τα σχολεία κατακλύζονται από τεράστιο όγκο ηλεκτρονικής, μέσω τηλεομοιοτυπίας αλλά και ταχυδρομικής εσωτερικής αλληλογραφίας (Υπουργείο, περιφερειακή διεύθυνση, ΔΙΔΕ) ενώ δεν υπάρχει αμιγές διοικητικό προσωπικό. Ακόμα και τα ηλεκτρονικά μηνύματα συχνά πρέπει να εκτυπώνονται τόσο για λόγους (συχνά ενυπόγραφης) ενημέρωσης των καθηγητών όσο και γαι λόγους φυσικής αρχειοθέτησης.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Επαγγελματικές Προοπτικές των Γεωγράφων

24 / 02 / 2010

Επιστολή του κ. Νικόλαου Σουλακέλλη, Αναπληρωτή Καθηγητή, Προέδρου του Τμήματος Γεωγραφίας του Παν/μίου Αιγαίου.

Διαβάστε εδώ την επιστολή

Η Σύγκρουση μεταξύ του θεσμού του Λυκείου και της διαδικασίας πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

24 / 02 / 2010

ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: Τα κοινωνικά αίτια μιας σύγχρονης ελληνικής τραγωδίας.

Διαβάστε εδώ το κείμενο του κ. Σταύρου Παπασταυρίδη (Καθηγητής ΕΚΠΑ, Μέλος ΔΣ ΕΜΕ)

Απόσπαση στο Εξωτερικό = Απώλεια Οργανικής Θέσης

24 / 02 / 2010

Κε Υφυπουργέ,
Με ποιά λογική εδω και τόσα χρόνια οι αποσπαζόμενοι σε σχολεία και γραφεία του εξωτερικού χάνουν την οργανική τους θέση; Αφού πρόκειται για τριετή απόσπαση. Ολοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε γραφεία, ΑΕΙ κλπ κλπ (πολλές φορές για πολλά χρόνια) ΔΕΝ τη χάνουν!!! Εμείς δλδ επιβραβευόμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε -μερικοί στα πέρατα του κόσμου – με το να ψάχνουμε να βρούμε σχολείο οταν επιστρέφουμε η να συμπλρώνουμε ωράριο σε 2-3 σχολεία!! Απόσπαση πήραμε όχι μετάθεση στο εξωτερικό!!!

Μερικά Θέματα που χρήζουν Αμεσης Αλλαγής

24 / 02 / 2010

Κύριοι,

Έχουν αναρτηθεί πολλές και ολοκληρωμένες προτάσεις που πρέπει σοβαρά να λάβει και εφαρμόσει άμεσα το ΥΠΕΠΘ. Ακολουθούν λίγες ακόμα επισημάνσεις. Δεν θα μακρηγορήσω στο κείμενο αυτό καθότι ΟΛΟΙ ξέρουν τι πρέπει να γίνει αλλά….
Ας σταθούμε ενδεικτικά σε 3-4 απλά θέματα.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Φοιτητική Λέσχη του ΑΠΘ

16 / 02 / 2010

Αγαπητέ κ. Υπουργέ,
Πείτε στον Πρωθυπουργό ότι, σε περίπτωση που χρεωκοπήσει η Ελλάδα, το φαγητό είναι εξασφαλισμένο, τουλάχιστον για τους παρευρισκόμενους στη Θεσσαλονίκη.
Υπάρχει η Φοιτητική Λέσχη του ΑΠΘ, που σιτίζει οποιονδήποτε αποφασίσει να την επισκευθεί τις κατάλληλες ώρες. Τα συσσίτια της εκκλησίας δεν είναι τίποτα, μπρος στο ελεήμων έργο της.
Ναρκομανείς, κλέφτες, διαρρήκτες, αναρχικοί, αλλοδαποί, άστεγοι, μετανάστες, τσιγγάνοι και όλος ο καλός κόσμος, βρίσκουν ένα ζεστό πιάτο φασολάδα εντελώς δωρεάν.
Και εμείς οι φοιτητές, που αποφασίσαμε να εκμεταλευθούμε το προνόμιο της δωρεάν σίτισης (μιας και το κόστος διαβίωσης, στην Πανεπιστημιακή ξενιτειά, είναι αβάσταχτο ακόμη και για τους έχοντες), γευματίζουμε και δειπνούμε ανάμεσα τους. Τόση αξία μας δίνετε;
Από ότι ξέρω, αν πάω να ζητήσω ένα πιάτο φαγητό σε οποιαδήποτε φοιτητική ή στρατιωτική ή οτιδήποτε λέσχη ανά την Ελλάδα, όλοι θα μου αρνηθούν. Κι ας είμαι φοιτητής. Λύστε μου λοιπόν το γρίφο: Τι συμβαίνει με τη Φοιτητική Λέσχη του ΑΠΘ; Γιατί ειδικά η δική μας η λέσχη είναι ξέφραγο αμπέλι;
Γιατί κινδυνεύει να κλείσει (εξαιτίας υψηλού κόστους λειτουργίας), όταν το κάθε προσφερόμενο γεύμα δεν έχει κόστος πάνω από 1 – 1,5 ευρώ κατ” άτομο (και πολύ λέω), ενώ μόνο ένα 20% μαξιμουμ των φοιτητών καθημερινά επιλέγει να σιτισθεί στη Λέσχη;
Και τέλος γιατί το κράτος δε δίνει μια εναλλακτική, σε όσους φοιτητές επιθυμούν, να λαμβάνουν ένα επίδομα σίτισης και να επιμελούνται οι ίδιοι της διατροφής τους;

Σας ευχαριστώ

Διοριστέοι (2010-2011) β΄φουρνιάς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών

16 / 02 / 2010

Μόνο μία απορία έχω: Πόσο σίγουρο είναι ότι οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για τη σχολική χρονιά 2010-2011 (β φουρνιά), των οποίων τα ονόματα έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ, θα διοριστούν τελικά με τη νέα σχολική χρονιά; Γιατί από τις δηλώσεις της υπουργού σε εκπομπές και από τις ανακοινώσεις του υπουργείου οικονομικών για παράταση των οριστικών πινάκων έχουμε αρχίσει να αμφιβάλλουμε και για τα αυτονόητα…
Ευχαριστώ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

10 / 02 / 2010

ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΟΥΛΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Διαβάστε περισσότερα.. »