ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ
Αφορμή για να θίξω το θέμα αποτελεί μια (πικρή) προσωπική εμπειρία την οποία βιώνω εδώ και ενάμιση χρόνο. Είμαι επίκουρος καθηγητής σε προσωποπαγή θέση στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη και μετά τη δημοσίευση του ν.2916/2001 για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, αποφάσισα να αποκτήσω διδακτορικό. Λόγω πρότερης συνεργασίας με το ίδρυμα UNIVERSITA POLITECHNICA DIN BUCURESTI (RO), αποφάσισα να εκπονήσω εκεί τη διδακτορική μου διατριβή και απέκτησα μετά από διάστημα 6,5 ετών τον σχετικό τίτλο τον οποίο και κατέθεσα την 27/8/2008 με αίτημα αναγνώρισης στο ΔΟΑΤΑΠ. Παρά την πρόβλεψη του ιδρυτικού νόμου του ΔΟΑΤΑΠ 3328/2005 ότι «η διαδικασία αναγνώρισης τίτλου της αλλοδαπής πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 3 μηνών από την ημερομηνία κατάθεσης όλων των απαραιτήτων δικαιολογητικών και έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι επιμέρους ενέργειες ελέγχου τους» μέχρι σήμερα (18 μήνες μετά) η σχετική διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε.
Δεν θα επεκταθώ στην προσωπική εμπειρία (αν και από τα 50000 hits σε μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο τα μισά αφορούν παράπονα και τα άλλα μισά προσόντα προκηρύξεων) , αλλά θα έλθω σε κάτι γενικότερο που αφορά την αναγκαιότητα ύπαρξης του ΔΟΑΤΑΠ.
Διαβάστε περισσότερα.. »
