Θέματα Πρός Διαβούλευση | Το Βήμα του Πολίτη

Όλα τα αντικείμενα περιεχομένου με θέμα : ‘ΑΡΘΡΑ ΠΟΛΙΤΩΝ’

Eπιλογές



Άρθρα πολιτών | Στείλε το άρθρο σου



Εάν θέλεις μπορείς να αλλάξεις …. Ουσιαστικά.

08 / 02 / 2010

Εάν θέλεις μπορείς να αλλάξεις …. Ουσιαστικά.

Η ουσιαστικές αλλαγές κρύβονται στην λεπτομέρεια.

Παρατηρήσαμε ότι η «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013) δευτέρου επιπέδου περιέχει μια αδικία.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Η Συμβουλευτική Υποστήριξη είναι απαραίτητη στους εφήβους μας.

03 / 02 / 2010

Στο νέο σχεδιασμό του Εκπαιδευτικού συστήματος και στα πλαίσια της ανάγκης να παρέχεται από το σύγχρονο σχολείο ουσιαστική βοήθεια στους μαθητές κατά την αναζήτηση επιτυχημένων εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών, είναι επιτακτική ανάγκη άμεσα, από την επόμενη σχολική χρονιά 2010-2011 να προωθηθεί η αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Υποβάλλω σχετικές προτάσεις για συζήτηση και ελπίζω να ληφθούν υπόψη από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
Διαβάστε περισσότερα.. »

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΕΜΠ

27 / 01 / 2010

Οι ώρες λειτουργίας τηε βιβλιοθήκης των ηλεκτρολόγων μηχανικών ΕΜΠ είναι μόνο 10.30 – 6.30 !!!! κάθε μέρα ε κ τ ό ς Σαββάτου & Κυριακής
Δηλαδή τις καθημερινές συμπίπτουν σχεδόν με τις ώρες μαθημάτων και τα Σαββατοκύριακα κλειστά !!!
Ενδιαφέρεται κανείς να κάνει τίποτα γι αυτό ;
ενδιαφέρονται οι φοιτητικές παρατάξεις ;
ενδιαφέρονται οι καθηγητές της σχολής ;
ενδιαφέρεται ο Πρόεδρος της σχολής ;
ενδιαφέρεται ο Πρύτανης του ΕΜΠ ;
ενδιαφέρεται το Υπουργείο Παιδείας ;

Άποψη υπερ συγχώνευσης Κρήτης, Δωδεκανήσου στην Εκκλησία της Ελλάδος

25 / 01 / 2010

Του Θωμα Ακρωτηριανάκη

Προσωπικα πιστεύω τα ακόλουθα:

Πρέπει η Εκκλησία της Κρήτης και τα Δωδεκάνησα να
συγχωνευθουν με την Εκκλησία της Ελλάδος.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Προτάσεις για την Παιδεία

22 / 01 / 2010

Υπάρχει αλήθεια ενδιαφέρον για τα αυτονόητα στην Εκπαίδευση την εξοικονόμηση χρημάτων και την εφαρμογή των νόμων;

Στα πλαίσια της Νέας Διακυβέρνησης που μας λέει ότι θέλει να τα αλλάξει όλα και παρά το γεγονός ότι κρατώ μικρό καλάθι, καταθέτω τις απόψεις μου για τα αυτονόητα που θα έπρεπε εδώ και χρόνια να γίνουν στην εκπαίδευση. Πάντως η πείρα και η προϊστορία έχουν δείξει ότι το σύστημα έχει τεράστια αδράνεια και συνεχίζει στο ρυθμό του ή δε πολιτικοί μεγάλη ατολμία. Οι προτάσεις μου θα είναι συγκεκριμένες και λιτές. Μπορώ όμως να τις αναλύσω αν κάποιος ενδιαφέρεται.
Διαβάστε περισσότερα.. »

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΕΠΑ.Σ.) ΑΜΕΣΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ, 2010-2011

22 / 01 / 2010

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ (ΕΠΑ.Σ.) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.

Στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας της 20/01/2010 με τίτλο «Προτεραιότητα η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση» ανακοινώθηκε η εξαιρετικά σημαντική δέσμευση από την πολιτική ηγεσία για την «ενίσχυση της ΤΕΕ κατά προτεραιότητα προκειμένου να αποτελέσει μια ποιοτική διαδρομή για την ικανοποίηση των κοινωνικών, επαγγελματικών και ατομικών αναγκών των μαθητών». Επίσης ανακοινώθηκε η πρόθεση για την άμεση αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων από την επόμενη σχολική χρονιά, όσο και η μελέτη σε βάθος των προβλημάτων, ώστε οι πολιτικές αποφάσεις που θα προκύψουν να βασίζονται σε τεκμηριωμένες θέσεις και με την συναίνεση της κοινωνίας, των μαθητών και του εκπαιδευτικού κόσμου.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Απόφοιτοι ΤΕΙ στην Κύπρο – Σκέψεις και προβληματισμοί.‏

20 / 01 / 2010

Κύριε Υφυπουργέ
Είμαι Κύπριος Υπήκοος, με εθνική καταγωγή Ελληνική, και έχω αποφοιτήση από το τμήμα ναυπηγικής του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ), Αθηνάς το 1993.
Θα ήθελα, με αυτή την επιστολή, να σας παραθέσω, κάποιες σκέψεις, η αν θέλετε προβληματισμούς, που εγώ προσωπικά έχω, και φαντάζομαι, ίσως και αρκετοί άλλοι απόφοιτοι των τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Για εκκλησιαστικα κείμενα, ιδέα για πιο ευανάγνωστο πολυτονικο

18 / 01 / 2010

Πιστεύω ότι αν απο τις εκδόσεις των Ευαγγελίων,
των Αποστόλων,των ψαλτηρίων,των λειτουργικων
βιβλίων κ.τ.λ. της Εκκλησίας διαγραφουν οι ψιλες
(όμως να σημειώνονται στα τονιζόμενα αρκτικα
κεφαλαία γράμματα),και αντι για μεμονωμένες δασείες
(δηλαδη αυτες που δεν συνυπάρχουν στο ίδιο
φωνήεν με τόνο) να σημειώνεται ακριβως
μπροστα απο τη λέξη (είτε αρχίζει απο μικρο ή
κεφαλαίο γράμμα)ένα σημείο που οπτικως ταυτίζεται
με μικρο λατινικο «c» γραμματοσειρας μισου μεγέθους
(κατ’ εξαίρεσι να διαγραφουν οι μεμονωμένες δασείες
απο τις άτονες λέξεις και απο το «υ»,χωρις να μπει
το «c»),αυτο θα διευκολύνει,σε όχι αμελητέο βαθμο,
τους ιερεις,τους ψάλτες και τους αναγνώστες,ιδίως
άμα έχει αρχίσει η εμφάνισι πρεσβυωπίας.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Opengov και δημοκρατία

18 / 01 / 2010

Το παρακάτω σχόλιο υποβλήθηκε στο blog μου

Επειδή νομίζω ότι θέτει μια σειρά από ουσιαστικά ζητήματα που είναι χρήσιμο να συζητηθούν το αναρτώ και εδώ για διατύπωση και ανταλλαγή απόψεων.

Ο/Η katerina άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας «Τα εγκαίνια σχολείων»:

Με αφορμή το post σας για τα εγκαίνια των σχολείων στην Θεσσαλονίκη, θα ήθελα να πάω λίγο πιο…μακριά, το θέμα της «κοινής γνώμης» και το πως τα παραδοσιακά μέσα παίζουν με τις ευκολίες τους, ποντάροντας στα …εύκολα αντανακλαστικά των πολιτών.
Πως απαξιώνουν οτιδήποτε καινούργιο και με έξοχες συνταγές μιθριδατισμού, χειραγωγούν όλους εμάς τους πολίτες.
Διαβάστε περισσότερα.. »

Συμμετοχή αποφοίτων ΤΕΕ στις εξετάσεις Β” ομάδας ΕΠΑΛ

15 / 01 / 2010

Κύριε υφυπουργέ,
θα ήθελα να επισημάνω μια «αδικία» η οποία αφορά στους αποφοίτους ΤΕΕ Β΄κύκλου και παλαιούς αποφοίτους ΤΕΛ.
Οι απόφοιτοι ΤΕΕ Β ‘ κύκλου ενώ έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις του Γενικού Λυκείου, δεν έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις του ΕΠΑΛ, Β’ όμάδας μαθημάτων από όπου θα μπορούσαν να εισαχθούν και σε πανεπιστημιακές σχολές. Έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος στις εξετάσεις της Α΄ομάδας του ΕΠΑΛ που οδηγεί στην πρόσβαση μόνο στα ΤΕΙ.
Διαβάστε περισσότερα.. »